2013. március 17., vasárnap

Icike-picike Mezei juhar

Tegnap délelőtt nézegettem a régi fotókat a fáimról és megláttam ezt a pici juhart.
3-4 éve gyűjthettem be. Egy erdei út közepén volt, a két kerékcsapa között. Jópárszor keresztülmentek rajta és megsajnáltam. :)
Gondoltam egyet és megnéztem hogy áll gyökérzet. Kicsit fagyos volt így vártam vele estig.
Kibontottam és elég szépen bedúsult már. 
Nagyobb képen jobban lehet látni a kis sebesülését.






Géppel kicsit megmartam. :) és lekentem mészkénlével.



Mikor már elillant az az erős záptojásszag, (ami nem is illanás volt, hanem hosszú órákba telt mire eltűnt) erősen megmetszettem a gyökérzetet és bepozicionáltam ebbe az aranyos kis tálba.
Ez passzolt hozzá a legjobban. Mikor nagyobb lesz lombja a méretek is stimmelni fognak.

Balra jobban nem tudtam igazítani a fát. Jobb oldalt szinte nincs is gyökér.




Rászórtam a drótot, hogy kicsit legyen alakja. Kicsit keresztül-kasul ment, de mindegy, hiszen nyár elején úgyis újra kell drótozni egy levélmetszés után.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése